fbpx

Érdi Jazz Fesztivál: Tóth Viktor - A könnyen érthető jazz

Kategória
Jazz
Dátum:
2019-09-11 19:00
Helyszín
Érd - Szepes Gyula Művelődési Központ - Érd, Alsó u. 9.
Érdi Jazz Fesztivál: Tóth Viktor - szaxofon, vetítés, előadás
 
 

Üzemelteti iCagenda

Jazz koncertek - Jazz Concerts in Hungary

H K Sze Cs P Szo V
5
Dátum : 2019. júl. 5.
6
Dátum : 2019. júl. 6.
23
Dátum : 2019. júl. 23.
25
Dátum : 2019. júl. 25.
26
Dátum : 2019. júl. 26.
27
Dátum : 2019. júl. 27.
© 2019-24 MagyarJazz / Jazz.hu szakmai jazzportál, szeretett műfajunk, a JAZZ szolgálatában. All Rights Reserved. • Készítette és kiadásért felelős személy: Irk Réka • Kiadó: Jazzponthu Kulturális Alapítvány • 1122 Budapest, Maros u. 28. • Adószám: 19345684-1-43
Az alapítványnak adományt az alábbi bankszámlára köszönettel fogadjuk: 10700770-73692180-51100005